MAJÓWKA

niedziela, maja 04, 2014

Dzisiaj będzie trochę inna notka, z racji tego,że wybrałam się z mamą na majówkę do Lichenia podzielę się z wami zdjęciami itp!
Od początku. Postaram się ułożyć zdjęcia od pierwszych do ostatnich :)
To tak.. Pobudka była o 5 rano, ciężko było wstać,ale dałam radę! 
Oczywiście po wyszykowaniu się zrobiłam zdj. 

Mniej więcej tak wyglądałam, dodając botki na platformie i skórzaną kurtkę + dodatki. Po dotarciu na miejsce zmieniłam spodnie na zwykłe dżinsy,ponieważ niezbyt wypadało iśc tak do miejsc jak np. Bazylika.




Następnie zajechaliśmy na małe śniadanie :)



W trakcie jazdy wyciągałam kilka razy telefon i klikałam fotki np:


Dojechaliśmy bardzo szybko co mnie na początku dziwiło, ale hm później już nie haha :)


Po dotarciu wybraliśmy się do Golgoty oraz Bazyliki :) Na początku z wyjazdem mi się nie uśmiechało, ale po tym jak zobaczyłam to miejsce zmieniłam zdanie. Naprawdę jest tam ślicznie! Zobaczcie.
















                   

Więc to tyle! :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Drugie zdjęcie ;przykuwa uwagę. Paznokcie też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe