WHITE JUMPSUIT

czwartek, lipca 10, 2014

Hej, jestem po 9 dniach nieobecności! Zaczęły się wakację, realizuje wszystko czego nie mogłam zrobić w roku szkolnym, stąd moja nieobecność. Ale to się zmieni. Na początku lipca przyszła mi paczka z sheinside, jestem strasznie zadowolona. Dzisiaj kombinezon ze strony wymienionej wczesniej, cóż moge powiedzieć. Jak dla mnie kombinezon jest super, wygodny i śliczny, idealny na takie upały. Teraz zerknijcie na zdjęcia :) 












Kombinezon - sheinside
Buty - Modekungen.se
Torba - Sinsay
Okulary - Monashe.pl
Naszyjnik/bransoletka - Pakuła Jewellery

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Buty są świetne , zresztą marka mówi sama za siebie . Nie dziwie Ci sie ,że używasz ich wielokrotnie w swoich stylizacjach , ponieważ sa one wręcz kwintesencją looku :)
    www.antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kombinezon jest boski <3 tez go mam :) swietnie na Tobie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw idalny, ale najlepsze masz włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja <33 !
    Obserwujemy ? :) ja już dodaję. POZDRAWIAM ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, ten kombinezon jest idealny <3 chce go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega odważny ten kombinezon, ale na takiej idealnej figurze prezentuje się wspaniale! :) super jest wykończony przy nogawkach, ta koroneczka niesamowitego uroku mu dodaje :) Super wyglądasz :) I chcemy więcej :) koniec leniuchowania :P hehe pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, mimo iż buty wygladają dość masywnie, ale nie zamieniłabym ich na żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeej, genialnie wyglądasz! Naprawdę bardzo mi się podoba :))
    Niesamowity kombinezon i niesamowite buty!
    Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z marynarką kombinezon fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon rewelacja,wyglądasz w nim świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej stylizacji! :) oczywiście obserwuję!
    Zapraszam do komentowania i obserwowania ! :)
    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały zestaw jak najbardziej na tak! Genialny ten kombinezon i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe