MAXI SKIRT

czwartek, września 11, 2014

Ponownie cofam się 20 lat wstecz z modą, długa spódnica w kratkę została znaleziona niedawno w szafie, stwierdziłam, że muszę coś z nią zrobić, bo w tamtych czasach była czymś super modnym. Żeby nie przesadzić  z teraźniejszością i przeszłością założyłam ciężką dżinsową kurtkę, razem z topem, żeby było widać odrobinę brzuch, mamy jeszcze świetną pogodę więc muszę korzystać :) Miałam problem i lekki dylemat co do butów, ale look wyszedł taki jaki miałam w planie, a wam jak się podoba? :)











Top/Okulary - Bershka
Torba - h&m
Buty - Modekungen.se

You Might Also Like

4 komentarze

  1. yaaaaaaaaaaay!
    wyszedł Ci świetny grunge'owy zestaw!
    uwielbiam!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie :) ja bym się tak nie ubrała, ale lubię i doceniam oryginalne stylizacje :)
    http://mishhmashh.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zestawienie, troche hippie jest, bomba!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/fashion-killa.html

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe