GRUNGE STYLE

sobota, kwietnia 18, 2015

Hej wszystkim!
Z góry przepraszam za moją nieobecność, ale jest okres egzaminów i mam sporo na głowie, ale oczywiście to nadrobię! Wczoraj z siostrą wybrałam się na sesję. Jestem bardzo zadowolona, bo powoli przychodzi do nas wiosna i możemy robić lżejsze stylizację. Od dłuższego czasu miałam zaplanowany taki outfit, a pomysł na zrobienie sesji na tle garaży był bardzo trafny. Dzisiejsza stylizacja to odrobina czerni z jasnymi częściami. Uwielbiam ciężkie buty i mocno podkreślone usta, dlatego nie mogło zabraknąć tego w tej stylizacji! 
A Wam jak się podoba? :)


Kapelusz - Stradivarius
Kurtka - Terranova
T-shirt - Bershka
Spodnie - Sheinside
Koszula - New Yorker
Buty - Modekungen.se
Okulary - granashop.pl

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe