LUCKY NUMBERS / lottomaniak

sobota, maja 09, 2015

Hej wszystkim! Tak jak pisałam w poprzednich postach, nadrabiam zaległości!
Na początku tygodnia od razu po szkole, pojechałam do siostry na zdjęcia. W drodzę do Warszawy momentalnie zaczął padać deszcz i myślałam, że nic z tego, ale na nasze szczęście w momencie gdy wysiadałam z autobusu przestało padać. Co do stylizacji, jest ona 'zwyklakiem'. Naprawdę jest mi trudno określić swój styl, dlatego zawsze próbuję czegoś nowego. Raz coś zupełnie innego, niebanalnego, a raz coś standardowego. I w tym, i w tym czuję się dobrze. Mam mnóstwo ubrań, które leżą w mojej szafie i nie mam pojęcia z czym Wam je pokazać, dlatego dziś jest to coś prostego. Jeansy i czarny t-shirt, którego jeszcze nie widzieliście. No i oczywiście moje najwygodniejsze buty!
Jak widzimy powoli za oknem pojawia się śliczna pogoda, a w sklepach nowe kolekcję letnich ciuchów! No właśnie i jak pogodzić przyjemności z kosztami? Też niestety mam ten problem... Na naszych zdjęciach starałyśmy się Wam pokazać nasze szczęśliwe liczby w dość nietypowy sposób. Ukazują się one w tle, w postaci tabliczek na tramwajach i blokach. Liczba 15, ponieważ 15 lipca poznałam moją najlpszą przyjaciółke, jest ona dla mnie niesamowici ważną osobą, więc jak tej liczby nie traktować jako szczęśliwą? :) A dwójka, bo 2 marca, wygrałam wycieczkę do Wrocławia, z której mogliście obejrzeć dwie notki na blogu.
Moja lista z ciuszkami, które mam w planach kupić jest już zrobiona! Co prawda długa, ale z czasem na pewno wszystko z niej pojawi się w mojej szafie. Teraz tylko czekam na wyniki losowania minilotto z nadzieją, że wygram. A Wy jak dziewczyny? Czekacie na nowe kolekcję i ruszacie do sklepów?  




T-shirt - New Yorker
Spodnie - Sheinside
Buty - Adidas

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe