IN WHITE

poniedziałek, lipca 20, 2015

Hej wszystkim!
Dzisiaj będzie trochę na biało, ale.. nie do końca! :) Przy moich ostatnich zakupach, wreszcie upolowałam idealne na mnie białe spodnie. Naprawdę, szukałam ich od zimy, aż w końcu znalazłam.
Jestem w nich zakochana, dosłownie. Idealnie na mnie leżą, wysoki stan, nogawki obcisłe, no takich szukałam!
Żeby Was nie zanudzić tą bielą, dodałam kolorowe buty. Osobiście uwielbiam połączenia, gdzie całą stylizację mamy jednego koloru, a buty w totalnie innych odcieniach. Strasznie mi się to podoba, dlatego i ja stworzyłam coś takiego. :) Na to czarna kurtka i gotowy look na wyjście!
Trzymajcie się i do następnego posta. :) 


Top - Terranova
Spodnie - Bershka
Kurtka - Shein
Torba - H&M
Buty - Adidas

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe